A Drotaverin mentette meg a nyaralást

Nem is hinnéd, hogy mekkora mázlim volt nemrég, amikor nyaralni mentünk a párommal. Akkor úgy döntöttünk, hogy mivel rengeteg kiadásunk volt az ház építése miatt, nem megyünk külföldre nyaralni, maradunk belföldön, de egy hétvégére azért csak elmegyünk valahova. Kinéztük a helyet, lefoglaltuk a szállást és már előtte egy héttel teljesen be voltunk zsongva, hogy végre egy kis pihenés vár ránk, messze a város zajától és csak ketten leszünk és pihenhetünk egy kicsit.

Minden rendben ment, hamar odaértünk, a szállás is remek volt, és a szállásadó is nagyon kedves volt. Első nap estéjén elmentünk az általa ajánlott hangulatos kis étterembe vacsorázni. Minden rendben volt ott is, a hely kitűnő volt, viszont már előtte kicsit rosszul éreztem magam, de nem volt annyira rossz a helyzet akkor még, úgyhogy nem mondtam le a romantikus vacsoráról, mindenképp el akartam menni.

drotaverin

Az étel nagyon finom volt, legszívesebben minden nap ott ennék, annyira jól főz a szakács ebben az étteremben, még viccelődtem is, hogy vigyük őt haza, és ő főzhetne akkor nekünk minden nap. Már azonban az étteremben is egyre gyakrabban kezdett görcsölni a hasam, bár akkor még nem fájt annyira. Másnapra viszont már nagyon rosszul lettem, viszont az apartman tulajdonosának sikerült egyből megmentenie a nyaralásunkat. Azt mondta, hogy korábban neki is volt már gyomor panasza, és elment egy gyógyszertárba, ahol a hölgy, aki ott dolgozott, a Drotaverin gyógyszert ajánlotta neki, hiszen az az ilyen gyomorpanaszokra, mint a gyomorgörcs is, nagyon hatásos. Ő azonnal hozott nekünk egy dobozzal a saját lakásából, ami körülbelül tíz perc sétára volt az apartmantól. Bevettem a gyógyszert és nem kellett sokáig várnom, hogy a fájdalmaimat csillapítsa. Nagyon örültem neki, mert már azt hittem, hogy a maradék időt ágyban fekve kell töltenem, vagy éppen haza kell mennünk, de szerencsére a gyógyszer hamar segített.

A nyaralás jól telt ezek után is, sokat pihentünk, megnéztük az ottani nevezetességeket, még fürdeni is volt időnk a strandon. Jókat ettünk és ittunk, még a wellnesst is kipróbáltuk. Mivel ilyen jó hely volt és az apartmannal is nagyon meg voltunk elégedve, a barátainknak és a családnak is ajánlottuk, hogy egyszer látogassanak el majd ide, mert érdemes, mi is szívesen maradtunk volna tovább, de hát hétfőtől ismét munka volt mindkettőnknek, így nem tudtuk a nyaralásunkat meghosszabbítani, de megbeszéltük, hogy ha lesz ismét egy olyan időszak, amikor így ráérünk, akkor mindenképpen visszalátogatunk. Amikor pedig hazajöttünk, egyből mi is vettünk otthonra magunknak a gyógyszerből, mert féltem, hogy megint kialakul nálam ez a hasfájás, és akkor pedig nem lesz ismét semmi nálam, ami segíthetne. Így viszont, hogy előre betáraztunk belőle, így már sokkal jobb, mint ha akkor kellene rögtön utána rohangálnunk. Főleg akkor, ha nem kapható abban a gyógyszertárban, ahova éppen mentünk és át kell menni egy másikba. Akkor pedig még több idő telik el a szenvedéssel, azt meg nem akarnám egyáltalán.

Most, hogy így eszembe jutott ez a nyaralás, szívesen vissza mennék akár most azonnal. Kicsit fárasztó ez a sok hajsza, ami most megy. Sok a munka a munkahelyemen is, ráadásul a párom most beteg, így ő most egy kicsit nyűgös, de én is, mert most mindent én csinálok a bevásárlástól kezdve egészen a főzésig és takarításig. Nem olyan nagyon megterhelő, hogy ezért nyavajogni kezdjek, de azért örülnék neki, ha lenne megint egy hétvégénk, amikor semmi dolgunk nincsen, csak henyélni és pihenni. Remélem, hogy nem sokára ismét elmehetünk valahova egy hétvégére. De most anélkül, hogy fájni kezdene a gyomrom, nem szeretnék még egyszer úgy járni, mint múltkor, mert az nem volt kellemes. Még szerencse, hogy akkor ott volt a szállásadó és segített nekünk ezzel a remek tippjével. Most már nekünk is van itthon Drotaverinünk, úgyhogy ha majd ismét kiruccanunk, mindenképp betesszük azt is a bőröndbe!